20 основних причин зробити веб-сайт для своєго бізнесу

1. Щоб забезпечити присутність
Приблизно 2 мільярд людей по всьому світу мають доступ до WWW. При цьому кількість користувачів інтернет постійно росте. Незалежно від того, чим конкретно ви займаєтеся, ви не можете ігнорувати таку кількість людей. Щоб стати частиною цього суспільства і довести, що ви зацікавлені в наданні їм своїх послуг, ви повинні бути представлені на WWW. Вы ж розумієте, що ваші конкуренти там будуть представлені...
 
2. Щоб організувати мережу
Великою частиною бізнес складається з встановлення контактів з іншими людьми. Будь-який розумний бізнесмен розуміє, що діло не в тому, ЩО ти знаєш, а в тому, КОГО ти знаєш. Обмін візитками - частина любої вдалої ділової зустрічі, і любий бізнесмен може разповісти не одну історію про те, як вдала зустріч привела до підписання великої угоди. Ну, а що якщо ви зможете надати свою візитку тисячам, можливо, мільйонам потенційних клієнтів і партнерів зі словами: "Ось чим я займаюся. Якщо вам коли-небудь знадобляться мої послуги, ви можете звернутися до мене по цій адресі"? І ви дійсно
можете робити так 24 години на добу, на WWW це недорого і просто.
 
3. Щоб надавати інформацію про бізнес
Що таке основна інформація про бізнес? Уявіть собі рекламу в Yellow Pages. Коли ви працюєте? Як з вами зв'язатися? Яка ваша система оплати? Де розміщена ваша компанія? А тепер уявіть Yellow Pages, в яких постійно здійснюється зв'язок з потенційним клієнтом. Що сьогодні відбулося? Які сьогодніші рейтинги? Що відомо про продаж акцій на наступному тижні? Чи не думаєте вы, що якщо ви будете постійно пояснювати клієнту, чому йому
варто скористатися саме вашими послугами, ваш бізнес разшириться? Ви можете здійснити це на WWW.
 
4. Щоб обслуговувати ваших клієнтів
Надання ділової інформації - один з найголовніших шляхів обслуговування ваших клієнтів. Але ви можете знайти й інші шляхи, завдяки використанню технологій WWW. Наприклад створення форми заявки для позик, або, можливо, ваш штат буде шукати джазовий диск, який потрібен клієнту, без всіляких телефонних дзвінків для отримання інформації? Дайте вашому клієнту можливість взнати за допомогою бази даних, якого кольору піджаки є у вашому магазині. Все це можливо просто і швидко зробити за допомогою WWW.
 
5. Щоб підвищити цікавість суспільства
Ви не будете просити газети писати про відкриття вашого нового магазину, але будете рекламувати вашу домашню сторінку, якщо там з'явилось щось нове. Навіть якщо газети і напишуть про відкриття вашого магазину, це не принесе ніякої користі тим читачам, які взнають про це у віддалених містах, якщо звичайно, вони не збираються в найближчий час приїхати у ваше місто. Якщо ж ви надаєте цю інформацію на WWW, будб-яка людина, яка має доступ до WWW і чує про вас, - потенційний відвідувач вашої домашньої сторінки і, відповідно, потенційний користувач вашей інформації.
 
6. Щоб публікувати інформацію, чутливу до часу
Що якщо ваші матеріали повинні бути опубликовані не раніше півночі? Інформація про квартальні премії, інформація про переможців в конкурсі, повідомлення про злиття компаній, Ну, звичайно ви надсилаєте матеріали в засоби масової інформації з поміткою "Не друкувати до такого-то часу" - і надієтеся на краще. Тепер можна публікувати інформацію опівночі або в будь-який обраний вами час, з усіма необхідними доповненнями - фотографіями, біографіями і т. д. Просто на Web розміщується об'ява: "Всі матеріали ви знайдете на нашій домашній сторінці о 00.01". Сенсацію отримають ті, хто чекає вказаної години, а не ті, хто опублікує інформацію першим.
 
7. Щоб організувати продаж
Багато людей вважають, що це перше і головне зайняття, доступне на WWW, але ми ставимо його на 7 позицію, щоб було зрозуміло, що про продаж можливо говорити тільки після того, як ви зробили все, про що говорилося раніше, і, можливо, навіть після того, як ви зробите ще деякі речі, перераховані в цьому списку. Чому? Відповідь складна, але ось вам простий приклад. Чи вважаєте ви телефон кращим засобом продажу? Напевне ні. Ви, напевне, розглядаєте телефон як інструмент, який дозволяє вам спілкуватися з клієнтами, що, в свою чергу, допомагає вам організувати продаж. Отже, так ви повинні відноситися і до WWW. Технології різні, зичайно, але перед тим як стати вашим клієнтом, люди хочуть більше взнати про вас - чим ви займаєтеся і що ви можете зробити для них. Таку їхню потребу можна задовольнити на WWW. Тоді ви зможете зробити цих людей своїми клієнтами.
 
8. Щоб мати можливість надавати графічну, звукову та відео інформацію
Ви зробили чудовий альбом, але, не послухавши його, ніхто не взнає, який прекрасний звук? Картина коштує тисячі слів, але у вас немає місця, щоб размістити цю тисячу? WWW дозволяє, якщо це необхідно, додавати звук, графіку і короткі відеокліпи до інформації про вашу компанію. Жодна брошура не дасть вам такого ефекту.
 
9. Щоб вийти на більш широкий ринок
Користувачі WWW - можливо, самий широкий з існуючих ринків. Демографія мережі засвідчує, що більшість користувачів закінчили коледж або є студентами, мають високу заробітну плату або хороші перспективи. Не дивно, що у Wired, журналу, котрий вибрала спільнота Інтернет, не було проблем з отриманням реклами Lexus і інших рекламних гігантів. Навіть якщо мережева спільнота розшириться в основному за рахунок комерційних секторів, різновид демографії залишиться ще на багато років.
 
10. Щоб відповідати на питання клієнтів
Той, хто відповідає на телефонні дзвінки в вашій організації, може сказати вам, що він витрачає багато часу, знову і знову відповідаючи на одні й ті ж запитання. Це запитання, відповіді на які клієнти і потенційні клієнти хочуть взнати до того, як почати переговори з вами. Розмістіть їх на вашу домашню сторінку на WWW і ви усунете ще один бар'єр між вами і вашими клієнтами, а також трохи разгрузите вашего телефонного оператора.
 
11. Щоб постійно підтримувати зв'язок з продавцями
Вашим працівникам, які знаходяться у відрідженні, може знадобитися термінова інформація, щоб виконати продаж чи підписати угоду. Якщо ви знаєте, які конкретно дані йому будуть потрібні, ви можете розмістити їх (при необхідності, суворо конфіденційно) на WWW. Місцевий телефонний дзвінок на декілька хвилин забезпечить вашим працівникам детальну інформацію без усіляких рахунків за міжміські розмови і без необхідності бути прив'язаним до офісу.
 
12. Щоб відкрити міжнародний ринок
Вся ваша пошта, телефонні переговори і системи регулювання можуть не мати сенсу на потенційних міжнародних ринках, але якщо у вас є Web-сторінка, ви можете вести діалог з іноземними компаніямитак само легко, як і з компаніями, які знаходяться через вулицю від вас. Перед тим, як розміститися на WWW, ви повинні вирішити, як ви будете вправлятися з міжнародними угодами, з якими ви, безперечно зіштовхнетеся, оскільки інформація, розміщена вами обов'язково приведе до контактів з-за кордону, плпнували ви це, чи ні. Ще один плюс - якщо у вас є філіали за кордоном, вони можуть отримувати інформацію з центрального офису за ценою місцевого телефонного дзвінка.
 
13. Щоб створити сервіс, працюючий 24 години на добу
Припустімо, ви згадали, що занадто рано або занадто пізно дзвонити на інше узбережжя. У всіх різний розклад. Бізнес перерв не знає, але години роботи вашого офису суворо зазначені. Спроби додзвонитися в Азію або Європу - тяжке випробовування для нервів. Але WWW-сторінка обслуговує клієнтів, покупців і партнерів 24 години на добу, сім днів на тиждень. Ніяких перерв. Вона надає і акумулює необхідну інформацію, яка допоможе вам випередити ваших конкурентів ще до того, як вони попадуть в свій офіс.
 
14. Щоб надати швидко інформацію, що змінюється
Іноді інформація змінюється ще до того, як попадає в газети. У вас з'являється багато дорогого і непотрібного паперу. Електронні публікації змінюються у відповідності до ваших потреб. Ніяких паперів, чорнил і рахунків за друк. Ви навіть можете поєднати домашню сторінку з базою даних, яка обслуговує внесення змін на сторінці, і змінювати розміщену там інформацію стільки разів в день, скільки це необхідно. Жодна друкована продукція не може бути такою ефективною.
 
15. Щоб забезпечити зворотній зв'язок з клієнтами
Ви видаєте брошуру, каталог, буклет. Але він не працює. Ні продажів, ні дзвінків, ні угод. Що сталося? Невдалий колір, неправильна ціна, не той ринок? Продовжуйте перевірку, говорять книги по маркетингу, і ви напевне знайдете помилку. Це підходить впевненим хлопцям з повними кишенями, але кому прийдеться розраховуватися по рахункам? Ви, і у вас немає ні часу, ні грошей, щоб чекати відповідь. Маючи сторінку на WWW, ви можете встановити зворотній зв'язок і отримати інформацію, не викладаючи за неї лишніх коштів. Можна створити систему постійного зв'язку з сторінкою через електронну пошту і отримувати відповіді, доки вони свіжі в голові ваших клієнтів, без оплати недостатності ділових послань.
 
16. Щоб перевірити нові служби і продукти ринку
Як вже було сказано в попередньому пункті, ми всі знаємо ціну "розкрутки" нового продукту. Рекламування, рекламування, рекламування, public relations і знову рекламування. Витрати, витрати, витрати. Якщо ж ви на WWW і знаєте, чого очікувати від тих, хто читає вашу сторінку, ваші читачі - самий дешевий ринок, який ви можете охопити. Вони повідомлять, якої вони думки про ваш продукт, швидше, простіше і з меншими витратами, ніж клієнти будь-якого іншого ринку, на який ви будете намагатися вийти. За ціну однієї-двох сторінок Web-програми у вас буде світле уявлення про те, яку позицію займає ваша продукція або послуга на ринку. Здається, чудово.
 
17. Щоб здійснювати зв'язок з засобами масової інформації
Будь-який бізнес вимагає освітлення в засобах масової інформації, про що ми вже говорили в п.5 "щоб підвищити цікавість суспільства", але що якщо ваш бізнес пов'язаний з пресою, як агенство новин, як журналіст або громадська політична група? Журналіст - професія, найбільш пов'язана з мережами сьогодні, оскільки його продукція - інформація, і він може швидше, дешевше і простіше отримати її онлайн. Онлайнова преса стає все більш розповсюдженою, оскільки працює в дигітальному середовищі з все більш ростучою аудиторією. Цифрові картинки можуть розміщуватися на WWW без усяких допотопних знімків, а цифрові тексти редактуються і видаються в дуже короткі строки. Все це можна робити на Web-сторінці.
 
18. Щоб вийти на молодіжний ринок і ринок освіти
Якщо ваш ринок - освіта, майте на увазі, що більшість университетів вже мають доступ в Інтернет для своїх студентів і більшість К-12 (???) будуть в Інтернет на протязі найближчих декількох років. Книги, атлетичні шоу, учбові курси, молодіжна мода і багато іншого, що вимагається на цьому бурному ринку, повинно бути представлено на WWW. Навіть враховуючи ріст комерційних онлайнових служб та їхній більш або менш дорослій клієнтурі, припускається ріст ринку тих, хто молодше 25-ти.
 
19. Щоб вийти на спеціалізований ринок
Продаєте акваріуми, художні репродукції, уроки літакокерування? Можливо, ви вважаєте, що Інтернет не найкраще місце для такої продукції і послуг?Подумайте ще раз. Інтернет - вже не гурт студентів-программістів. Навіть групи з дуже вузькими спеціальними інтересами будуть представлені у великій кількості. Оскільки на WWW є декілька чудових пошукових програм, група, якій цікаві ваші послуги, зможе знайти вас. Або вашего конкурента.
 
20. Щоб обслуговувати ваш місцевий ринок
Ми говорили про можливості обслуговувати увесь світ через WWW-сторінку. А як нарахунок ваших сусідів? Якщо ви знаходитеся в великому місті, можливо, у вас достатньо місцевих клієнтів, які мають доступ до Інтернету, щоб варто було подумати про WWW-маркетинг. Ресторан в Пало Алто, Каліфорнія, навіть приймає замовлення на ланч через Інтернет! Але, в кінцевому результаті, не має значення, де ви знаходитеся. Якщо великий клієнт має доступ к WWW, ви просто зобов'язвні бути там.